33.hafta

“Ne kadar az kaldı! Her şey tamam mı? Bade’ye hamileyken neler almıştım? Daha çantam tam hazır değil! Süsleri de hazırlamam lazım! ve  en önemli sorum; ben iki küçük çocukla nasıl baş edeceğim?”

Vakit azaldıkça birçok anne adayının aklına gelen sorular  aklımda uçuşmaya başladı. 33. haftadayım ve planlı sezaryen olmak mecburiyetinde olduğum için belki 40’ı bile beklemeyeceğimiz aklıma geliyor. Allahım ne olur vaktinde birden doğum başlasın da ben normal  doğum yapayım diye geçirmiyor değilim ama doktorum kesin bir şekilde araları 23 ay, çok yakın riski göze alamam dedi ve benim boynum bükülüverdi. Çevremde gördüğüm herhalde en rahat hamile benim ama gelin görün ki, normal doğum için değerlendirilemiyorum. Neyse sağlıkla atlatalım da şu süreci, gerisi bir süre sonra teferruat oluyor.

Bu haftaya girerken biraz sıkıldım itiraf edeyim. Zira şöyle bir hesapladım da, son 2.5 yılımın 1.5 senesini hamile geçirmiş oluyorum. Tabii bünyede bir sıkıntı yapıyor ister istemez. Çook zengin olsam da, elimin altında 3 bakıcı olsa da, 3. hamileliği de düşünmüyorum şimdiden söylemesi. Rüyamda skinny jeans giydiğimi görüyorum, gardrobu açıp da istediğin kıyafeti giyebilmek ne güzel bir şeymiş onu anladım. Bir de canım ne isterse onu yemeyi, bir dilim pasta yiyince acaba ne kadar kilo olarak dönecek, bu haftalarda kilo alımı artıyormuş aman planladığım gibi 12 kg ile bitirmeliyim kavgasından da sıkıldım. Arkadaşımız Kanada’dan French Vanilla kahve yolladı, onu bile içemiyorum kalorisini gördükten sonra. İstediğim gibi antreman yapmak istiyorum, ağırlıklarımı 1 kg’a düşürdüm. Doktor, Bade’yi çok sık kaldırmamam gerektiğini söyledi fakat gelin görün ki, kendisi eteğimde “anneciiim kucak” diye geziniyor. Bu arada bu, evdeki ikinci haftam. Son dakikaya kadar tam gaz çalıştığım için birden işle ilgili bir şey düşünmek zorunda olmadığımı fark etmek de garip geldi itiraf edeyim.

Ayaklarım, ellerim şişmedi ve oturup kalkmada henüz zorlanmıyorum. Bugün annem geldi de, kendimi resmen kuaföre attım. İyi ki var şu anneler!

İpek kızım, 2 kg olmuş ve haftasıyla uyumluymuş. Suyu yeterliymiş , kordon filan yokmuş boynunda (çok şükür!) Artık kıyafetleri de hazır, sadece ütüsü kaldı. Yatağı henüz gelmedi. Emzirme koltuğumu evdeki pufla uyumlu bir şekilde kaplatacağım, aa gene yapılacak bir sürü iş varmış:))

En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere!

 

 

 

Leave a Reply

